طرح درس خوانا فارسی چهارم ابتدایی درس فرمانده دل ها سطح میانی بسته تحولی مدرسه خوانا

 طرح درس فارسی پایه چهارم دبستان درس فرمانده دل ها سطح میانی بسته تحولی مدرسه خوانا عنوان فایلی است که در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. فایل طرح درس خوانا فرمانده دل ها با زحمات زیاد و بر اساس برداشت مدیر سایت از بخشنامه های آموزش و پرورش تدوین و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

طرح درس خوانا فارسی چهارم ابتدایی درس فرمانده دل ها چیست ؟    

این طرح درس خوانا که در ارتباط با کتاب فارسی پایه چهارم دبستان و همسو با بسته تحولی مدرسه خوانا در رابطه با درس فرمانده دل ها تدوین شده است ، یکی از کاملترین و دقیقترین طرح های کاربردی در اینترنت است. تیم تخصصی دانلود رایگان نمونه طرح درس سعی نموده است برای تدریس درس فرمانده دل ها در کتاب فارسی پایه چهارم دبستان از همه استاندارد های لازم بهره گیری نماید.

طرح درس بسته تحولی مدرسه خوانا فارسی چهارم دبستان چه اهمیتی دارد ؟     

نگارش این نوع طرح درس و برنامه ریزی کمک شایانی در تدریس درس فارسی در پایه چهارم ابتدایی می کند. دانش آموزان در پایه چهارم دبستان می کوشند به بهترین شکلی که آموزگارشان به تدریس کتاب فارسی و درس فرمانده دل ها می پردازد ، این درس را فرا بگیرند. درس فرمانده دل ها یکی از مهمترین دروس کتاب فارسی در پایه چهارم ابتدایی می باشد.

طرح درس خوانا فارسی چهارم ابتدایی درس فرمانده دل ها شامل چه بخشی است ؟

نیم رخ ذهنی طرح خوانا

نیم رخ ذهنی طرح خوانا

همچنین

نمونه بسته های آموزشی ئرس مورد نظر در سطح تلفيق مقدماتی

طرح درس ها

  1. مهارت شنیدن و تلفيق خرده مهارت های شنیدن گسترده به خاطر سپردن در حافظه کوتاه مدت، فعال و بلندمدت فراخوانی و بازیابی از حافظه و باز گویی
  2. مهارت شنیدن و تلفيق خرده مهارت های فراخوانی و بازیابی از حافظه و بازگویی درک و پردازش پایین به بالا،  بحث و تبادل نظر درباره داستان
  3. مهارت شنیدن و تلفيق خرده مهارت های شنیدن برای کسب جز تیات، درک و پردازش پایین به بالا (جزء به کل)+ بحث و تبادل نظر درباره داستان
  4. مهارت صحبت کردن و تلفیق خرده مهارت های تعیین هدف از صحبت کردن انتخاب و بازیابی اطلاعات از حافظه با محیط آماده سازي انديشه و گفتار
  5. مهارت صحبت کردن و خرده مهارت گسترش دایره واژگان و انتخاب مدنظر با موقعیت، اهداف و مخاطبان
  6. مهارت صحبت کردن و خرده مهارت، کنار هم قرار دادن واژه ها برای تشکیل جمله
  7.  مهارت صحبت کردن و خرده مهارت و تولید گفتار متناسب با موقعیت، هدف و مطالبان،
  8. مهارت خواندن و تلفيق خرده مهارت های« صامت خوانی »به دستور آگاهی
  9. مهارت خواندن و تلفيق خرده مهارت های بلند خوانی به دستور آگاهی
  10. مهارت خواندن و تلفيق خرده مهارت های «صامت خوانی» به تمرکز و بازیابی اطلاعات صریح و استنباط و نتیجه گیری های مستفیم
  11. مهارت خواندن و تلفيق خرده مهارت های بلند خوانی به خواندن با رعایت ویژگی زیر زنجیری به تمرکز و بازیابی اطلاعات صریح و استنباط و نتیجه گیری مستقیم
  12. مهارت نوشتن و تلفيق خرده مهارت های کلمه نویسی خواتاتویی درست نویسی
  13. مهارت نوشتن و تلفيق خرده مهارت های جمله نویسی و خوانانوپسی/ درست نویسی
  14. مهارت نوشتن و تلفيق خرده مهارت های «متن نویسی خوانانویسی درست نویسی
نیم رخ طرح درس خوانا

نیم رخ طرح درس خوانا

توجه

جهت رفاه حال شما عزیزان به همراه طرح درس مقدماتی خوانا و طرح درس میانی طرح خوانا ، طرح درس ملی هم با همین موضوع برای شما بازگذاری کرده ایم که اگر نیاز به استفاده داشتید از آن بهره بگیرید.

طرح درس خوانا فارسی چهارم دبستان روزانه درس فرمانده دل ها شامل موارد زیر می باشد :

  1. اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی در درس فرمانده دل ها فارسی چهارم ابتدایی
  2. وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس فرمانده دل ها
  3. فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس فرمانده دل ها
  4. طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس فرمانده دل ها
  5. ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس فرمانده دل ها

هدف کلی طرح درس خوانا فارسی چهارم دبستان دانش آموزان باید مفاهیم درس فرمانده دل ها را در پایه چهارم فرا بگیرند.

اهداف مرحله‌ای درباره تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب فارسی درس فرمانده دل ها پایه چهارم اختصاص داده شده است . تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب فارسی درس فرمانده دل ها پایه چهارم بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب فارسی درس فرمانده دل ها پایه چهارم را بررسی و تدوین می نماییم.

هدف‌های رفتاری آموزشی طرح درس خوانا فارسی چهارم دبستان

  1. انتظارات در پایان آموزش حیطه و سطح در بلوم عناصر بسته تحولی خوانا
  2. تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق
  3. عنصر   عرصه ارتباط با خود ، خدا، خلق و خلقت
  4. آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و  ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
  5. مواد و رسانه‌های آموزشی که شامل Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند

پیش بینی رفتار ورودی  در طرح درس خوانا فارسی چهارم ابتدایی درس فرمانده دل ها

  • ایجاد ارتباط اولیه در درس فرمانده دل ها
  • گروه‌بندی، مدل و ساختار کلاسی  در درس فرمانده دل ها
  • روش ‌ایجاد و تداوم انگیزه در درس فرمانده دل ها
  • ارزشیابی آغازین در درس فرمانده دل ها
  • روش‌های تدریس در درس فرمانده دل ها
  •  فعالیت‌های مرحله حین تدریس در طرح درس خوانا فارسی چهارم ابتدایی
  • آماده سازی و توجه ویژه به تفاوت های فردی در بین دانش آموزان
  • اهمیت نحوه ی رفتار معلم با دانش آموز در درس فرمانده دل ها
  • ایجاد جو دوستانه جهت جلوگیری از خستگی دانش آموزان در درس فرمانده دل ها
  • استفاده ی بهینه از حداقل امکانات
  • توجه به دانش آموزان ویژه  و کم حرف . در درس فرمانده دل ها
  • استفاده از تجربیات نو و به روز و در دسترس  دانش آموزان جهت تدریس .
  • مشارکت کلیه ی دانش آموزان در امر تدریس .
  • تقویت هوش بینایی ، شنوایی و گویایی در دانش آموزان با طرح پرسش های گوناگون
  • فعالیت‌های معلم- دانش‌آموز: این فعالیت‌ها به صورت تلفیقی مطرح می‌شود و تفکیک آن به معنای مجزا بودن فعالیت‌های معلم و دانش‌آموز است و منطقی به نظر نمی‌رسد و به همین خاطر از خط‌چین استفاده شده است.
  • فعالیت های معلم         فعالیت های دانش آموزان
  • فعاليت‌های خلاقانه دانش‌آموزان
  • فعالیت‌های تکمیلی
  • ارزشیــابـــــی
  • الف: تکوینی
  • ب: ارزشیابی تراکمی
  • جمع‌بندی
  • تعیین تکالیف و اقدامات بعدی

طرح درس خوانا فارسی چهارم دبستان درس فرمانده دل ها در چه قالبی تدوین شده ؟

طرح درس فرمانده دل ها که مربوط به کتاب فارسی پایه چهارم دبستان می باشد و همچنین کلیه طرح های موجود در سایت در قالب ورد و قابل ویرایش تنظیم و تدوین شده اند. این امر به آن دلیل است که آموزگاران پایه چهارم ابتدایی بتوانند به بهترین شکل دروسی مثل فارسی را تدریس نمایند. از جمله درس فرمانده دل ها که از اهمیت خاصی در این رابطه برخوردار است.

نکاتی پر اهمیت پیرامون طرح درس خوانا فارسی چهارم دبستان

موضوع طرح درس خوانا فارسی چهارم ابتدایی موضوعی است که در رابطه با آن پژوهش های زیادی نگارش می شود. همچنین در رابطه با موضوع تدریس در چهارم ابتدایی و بررسی روابط و تاثیرات آنها بر روی هم نیز جای بسی تامل است. پژوهش گران در رشته آموزش ابتدایی همواره بررسی های علمی و پژوهشی خود را در این رابطه در معرض مخاطبین این رشته قرار داده اند.

پژوهشگران و محققین برتر در رشته آموزش ابتدایی در طول سالیان متوالی سعی بر این داشته اند که مطالعات گسترده ای بر روی طرح درس خوانا فارسی و زیر مجموعه های پژوهشی آن داشته باشند . به طور قطع به یقین باید گفت که موضوع طرح درس خوانا فارسی و پرداختن و وجوه مختلف و جنبه های گوناگون تحقیقاتی در این رابطه می تواند راهگشای دقیقی در رابطه با علم آموزان عرصه آموزش ابتدایی باشد.

اهمیت پرداختن به طرح درس خوانا فارسی پایه چهارم

به جرئت می توان گفت که پرداختن به موضوع طرح درس خوانا فارسی یکی از اساسی ترین مسائلی است که می توان در آموزش ابتدایی به آن پرداخت و همچنین در این رابطه موضوع مهمی که جای بحث دارد موضوع تدریس در چهارم ابتدایی است. پرداختن به این موضوع می تواند راهبرد های آموزشی غیر قابل وصفی را در اختیار پژوهشگران قرار دهد..

یکی از مهمترین مسائل پیرامون طرح درس خوانا فارسی موضوع تدریس در چهارم ابتدایی است که می تواند نقش تعیین کننده ای را در رابطه با نتایج پژوهش های پژوهشگران آموزش ابتدایی ایفا نماید. پژوهش گران آموزش ابتدایی بر این باورند که در رابطه با طرح درس خوانا فارسی می توان پژوهش های علمی و مسائل پرمغز و پر محتوایی را ارائه نمود که یکی از مهمترین این وجوه قابل پژوهش آموزش ابتدایی است..

نتایج نگارش طرح درس خوانا فارسی کلاس چهارم

همانگونه که واقفیم در رشته آموزش ابتدایی فاکتور ها و محور های پژوهشی بیشماری وجود دارد که پرداختن به هر کدام از آن موارد می تواند یک سری از مشکلات اساسی را از نظام آموزشی و پرورشی کشور ما برطرف نموده و مرتفع سازد. چرا که متاسفانه در کشور ما از کمبود منابع مطالعاتی رنج می بریم و خصوصا در آموزش ابتدایی هنوز خیلی مانده است که به نقطه قابل اعتماد و امیدوار کننده ای برسیم. بنا بر این نیاز است که در این رابطه در رشته آموزش ابتدایی تحقیقات و پژوهش های قابل قبولی صورت گیرد. با توجه به آنچه عرض شد شما عزیزان می توانیدبه راحتی و با هزینه پایین طرح درس خوانا فارسی چهارم ابتدایی درس فرمانده دل ها سطح میانی بسته تحولی مدرسه خوانا را از این سایت دانلود نمایید.

بخونید

علاوه بر فایل بالا تعدادی فایل کامل دیگر نیز برای پایه چهارم به صورت پکیج قرار داده ایم که عبارت اند از :

  1. پایه تحصیلی چهارم کتاب درسی بخوانیم درس: ۱۱ (فرمانده دل ها) تعداد دانش آموز :….. نام اموزگار …. مهارت زندگی: جرأت ورزی مهارت زبانی خواندن و گوش دادن و سطح تلفیق میانی خرده مهارت زبانی روان خوانی (خواندن با رعایت ویژگی های زبر زنجيری) و درک مطلب (تمرکز و بازیابی اطلاعات صریح و رسیدن به استنباط ها و نتیجه گیری های مستقیم ) و (تمرکز ، شنیدن برای کسب جزئیات و باز اوري ونقد، به خاطر سپردن در حافظه)
  2. * پایه تحصیلی: چهارم *** کتاب درسی: فارسی ***درس: ۶ (آرش کمانگیر) مهارت زبانی: گوش دادن *** خرده مهارت زبانی: بحث و تبادل نظر *** مهارت زندگی: مسئولیت پذیری و جرئت ورزی
  3. پایه تحصیلی: چهارم ابتدایی کتاب درسی: علوم درس: ۱۱ (( بی مهره ها )) مهارت زبانی  نوشتن و صحبت کردن خرده مهارت زبانی: صحبت کردن با اعتماد به نفس و طبقه بندی اجزای موضوع و توصیف جزئیات – مهارت زندگی: جرئت ورزی و ادب
  4. نام کتاب درسی: مطالعات اجتماعی مقطع تحصیلی: چهارم ابتدایی کتاب درسی: مطالعات اجتماعی- موضوع درس: درس ۱۷ نواحی آب و هوایی ایران – مهارت زبانی:* * * * *صحبت کردن * * * * خرده مهارت زبانی: *** تعیین موضوع صحبت و هدف از آن ** مهارت زندگی:** ادب، مسئولیت پذیری و جرئت ورزی ***
  5. پایه تحصیلی: چهارم کتاب درسی: فارسی درس: ۱۷ (بخوان و بیندیش: قاضی کوچک) * مهارت زبانی: صحبت کردن خرده مهارت زبانی: آماده سازی گفتار و کلام *** مهارت زندگی: ادب، مسئولیت پذیری و جرئت ورزی

این فایل ها همگی با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشند.

دانلود فایل های طرح خوانا

بعداز خرید دو لینک برای شما به  نمایش در می آید که باید مطابق عکس زیر تک تک لینک ها را دانلود کنید :

لینک اول مربوط به فایل طرح خوانا می باشد که در عنوان ذکر شده است و لینک دوم پکیجی طلایی در قالب وررد و قابل ویرایش با عناوین مختلف قرار داده شده است .

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

21 + = 29